onsdag den 16. maj 2018

Restylane behandling & Behandling mod pigment forandring er velfortjent

Jeg er mor til tre skønne piger på henholdsvis 12, 15 og 18 år. Vi har et super godt sammenhold – mere kan en mor ikke drømme om. Jeg har altid sat deres behov og ønsker før mine egne og det er nok det der har resulteret i at vi har det så godt sammen nu og at de elsker mig så højt. Dog har det også resulteret i at jeg ikke har haft så meget tid eller kræfter til at gå op i mit udseende. Det kan man så tydeligt se nu! Nu når mine piger er blevet store og ikke er så krævende mere, er jeg begyndt få restylane behandling samt gjort noget ved min pigment forandring i ansigtet.
Mine døtre er rigtig glade for, at jeg er begyndt at gå mere om i mit udseende. Jeg er også rigtig glad på mine egne vegne! Jeg synes det er skønt at blive nusset op på en klinik. Når behandles for pigment forandring slapper jeg fuldstændig af og opsamler nærmest ekstra energi. Det er ikke helt det samme med min restylane behandling som jeg har prøvet at få én gang indtil videre! Man får nemlig sprøjtet restylane ind i huden med en kanyle, og det er jo aldrig sjovt! Restylane fjerner folder og rynker i ansigtet og er et ikke-permanent produkt. Det vil altså sige at jeg om et lille år skal have en restylane behandling til, hvis jeg stadigvæk ønsker et rynkefrit ansigt!
Det var som sagt ikke den bedste følelse at få små stiks i ansigtet, men jeg kan godt fortælle Jer at jeg havde den bedste følelse dagen efter, hvor jeg så et rynkeløst ansigt i spejlet! Så det er simpelthen helt stensikkert at jeg skal have endnu en restylane behandling næste år. Næste år er min pigment forandring sikkert også behandlet og det glæder jeg mig også meget til! Jeg glæder mig til at nyde et ugdommeligt udseende, selvom jeg er lidt sen på den. Men det gør slet ikke noget, for hvis jeg kunne skrue tiden tilbage, havde jeg stadigvæk valgt at bruge al min tid og mine kræfter mine 3 små prinsesser. Jeg er bare glad for at man kan betale sig til at få sit ungdommelige udseende igen – samt et ansigt uden pigment forandring!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar