onsdag den 16. maj 2018

Fedtsugning, motion & sund kost – vejen til en bikinilækker krop

Jeg skal snart have foretaget mit første kirurgiske indgreb på et privathospital. Jeg er tilfreds med min næse, bryster, læber osv. det eneste, der irriterer mig er mine lår. Derfor skal jeg snart have gjort noget ved det med en fedtsugning.
Jeg har sparet op i 2 år. Det har bestemt ikke været nemt for mig fordi jeg simpelthen elsker at shoppe. Nu når der ikke er mere end 4 dage til operationen, glæder jeg mig og føler at det har været det hele værd. En fedtsugning kan gøre mig glad på en mere varig måde end tøj kan.
Jeg er overhovedet ikke overvægtig, men fedtet har bare valgt kun at sætte sig ét sted – på mine lår! Jeg har en smal talje og tør godt at sige at jeg ikke har et gram fedt på maven. Det er bare så frustrerende at det skal gå ud over mine lår. Det er derfor at det er de færreste der kan forstå at jeg har valgt fedtsugning som løsning. De mener at nu når jeg ikke er overvægtig, så kan jeg sagtens ved hjælp af motion o g sund kost kan smelte fedtet væk fra mine lår. Men det er simpelthen umuligt! Jeg har prøvet diverse slankekure og de resulterer ikke i de smalle lår jeg gerne vil opnå med en fedtsugning. Det kommer blot til at se lidt mindre ud.
Udover at jeg ikke er tilfreds med størrelsen på mine lår, er jeg egentlig også utilfreds med formen af mine lår. Jeg synes jeg har noget der minder om kyllingelår, hvor de stikker meget ud i toppen. Ja, det er altså meget svært at forklare, men det kan en fedtsugning sagtens rette op på.
Jeg også lavet en kostplan samt motionsplan, som jeg skal følge efter jeg er kommet mig. Takket være den fedtsugning kommer jeg til at se brand godt ud i bikini til sommer. Jeg glæder mig så meget til bikinisæsonen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar