onsdag den 16. maj 2018

Priser på tandblegning

Det er på høje tid at jeg kommer til tandlæge. Jeg trænger til en ordentlig omgang, jeg har en masse tandsten der skal fjernes og så er mine tænder efterhånden så misfarvede at jeg også går og overvejer om jeg ikke skal have foretaget en professionel tandblegning. Det kommer dog også meget an på hvad det koster.
Det skal helst være noget billig tandblegning, men det skal være hos en tandlæge. Jeg har godt set, at man kan få forskellige gør det selv produkter, men jeg vil altså have en rigtig tandlæge til det. Det kan godt være, at jeg ikke har behandlet mine tænder ret godt, men jeg vil ikke hælde kemikalier på dem uden at jeg har en tandlæge med ind over det.
Jeg vil sådan set ikke hælde kemikalier på dem uanset hvad. Når jeg skal have foretaget en tandblegning, skal det være en tandlæge der gør det, ellers dropper jeg det. Spørgsmålet er så, hvor jeg finder en tandlæge, her i Hellerup hvor jeg bor, som kan få mine tænder til at skinne igen ?
Det må naturligvis også gerne være lidt billigt. Jeg ved godt, at man ikke bør gå efter det billigste, da kvaliteten sikkert også er herefter, men jeg har hverken 10.000,- eller 20.000,- som jeg vil smide efter en tandblegning. Det skal gerne ligge omkring de 5.000,- for at jeg kan være med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar