onsdag den 16. maj 2018

Hvordan egentlig med implantater? – Skal snart have et tandimplantat

Jeg kan godt lide at se godt ud, og derfor har jeg fået foretaget en mængde plasticoperationer og den slags. Nogen vil mene at det gør mig til en overfladisk person, men det er på ingen måde tilfældet, jeg vil bare gerne se godt ud. Men nok om det, for sagen er den at mine tænder har været forsømt i denne proces, og løsningen er at jeg skal have erstattet nogle tænder med implantater, men hvordan foregår det egentlig med sådan et tandimplantat?
Det er jo noget med at der findes forskellige implantatsystemer, men betyder det at der er forskellige måder at gøre det på?  Jeg mener der er vel i bund og grund kun en måde at gøre det på, nemlig at skrue en kunstig tand, eller et tandimplantat fast i kæben. Det kan vel ikke gøres anderledes?
Jeg synes i det hele taget at det er et meget forvirrende emne, og derfor kunne jeg egentlig godt tænke mig noget råd og vejledning før end at jeg beslutter mig endeligt for hvordan det hele skal foregå og præcis hvad skal laves, så hvis du ved noget om implantater eller selv har prøvet det, vil jeg meget gerne vide mere, så jeg kan ende ud med at tage det rette beslutning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar