onsdag den 16. maj 2018

Plastikoperationer og hårfjerning med laser

Det er jo ikke alle, og især ikke kvinder der skal leve op til nogle helt urimelige standarder, der fra naturens side, er velsignet med et fejlfrit udseende, og hvad gør man så, hvis man som jeg, er en af de mange uheldige? Giver man pokker i den hele, eller tager man konsekvensen og benytter sig af nogle af de mange forskønnende tilbud der er til rådig i dag? Jeg er jo nok en af dem der holder af udtrykket “skønhed kommer indefra”, men det betyder vel ikke at man ikke også kan stræbe efter overfladisk ynde? Derfor har jeg besluttet at få foretaget hårfjerning med laser. Altså ikke på benene og den slags, for der må være grænser, men min overdrevne skægvækst har alle dage været engene, så det vil jeg altså gerne have gjort noget ved.
Men det stopper jo ikke der, for jeg har jo også en række andre beskæmmende features i ansigtet, som flyveører og en lidt for krum næse. Jeg antager at en række plastikoperationer kan hjælpe mig af med de problemer. Men hvad bliver så det næste? Hvornår er nok, nok? For når nu jeg allerede er i gang, kan jeg jo ligeså godt få strammet brysterne op, fjernet rynker, formindsket lårene og så videre.
Jeg tror at man skal passe meget på hvor vidt man går, for der kommer nu engang et tidspunkt, hvor man har ændret så meget på sit udseende, at folk ikke længere kan genkende en, og det er da i hvert fald ikke noget jeg ønsker skal ske. Men når det så er sagt, så er jeg meget glad for de muligheder der er at finde i dag. Min skægvækst har altid været et stor irritationsmoment, og så er det jo godt at man kan få hårfjerning med laser, og hvad angår plastikoperationer, så er det jo i virkeligheden også en fantastisk opfindelse, men husk nu – med måde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar